2017. február 9., csütörtök

Raklap hegyek

Végre van egy kis előre lépés raklap ügyben. És ettől olyan boldog vagyok, hogy nem tudok nem erről beszélni.
Egy Adok-Veszek csoportban találtam rá egy fickóra, aki Pécstől nem messze árul raklapokat. Gyorsan fel is vettem vele a kapcsolatot, és mint kiderült van 18 db felesleges, elég jó állapotban lévő raklapja. Egyezkedtünk egy kicsit és végül arra jutottunk, hogy kevesebb, mint 10.000 ft-ért meg tudnám vásárolni tőle, sőt, lehet, hogy még házhoz is hozza.
Kép alapján nekem elég jónak tűntek, és már pörögtek is a fejemben a képek a raklap bútorokról. Elvileg nem lesz szükség 18 db-ra, de majd kipróbálgatom, mi hogy lenne jobb. Nagyjából már kitaláltam a felépítését, csak kényelmi szempontból is meg szeretném nézni a dolgot.

Nem vállaltam, hogy a fickó hozza el a raklapokat, féltem, hogy rosszabb állapotban lesznek, mint ahogy a képen kinéztek, ezért szereztünk egy utánfutót és tegnap előtt elmentünk értük. Kalandos út volt, kicsit el is tévedtünk, de végül meglett a ház, amit kerestünk. A 18 db-ból 15 lett végül, de nem baj, így is elég lesz bőven. Nagyon jól néztek ki, szinte olyanok, mint az EUR raklapok. 8000 Ft-ért megkaptam őket, ami annyit jelent, 533 Ft volt darabja, ami nagyon jó ár. Pécsett ennyiért egyutas tűzifának való raklapot kaptam volna. 

Most már csak a jó időre kell várnom, hogy megszáradhassanak és elkezdhessem a felület kezelésüket.  

A napokban még azon is gondolkodtam, hogy a konyhakert kialakításában lehet fel tudnám használni a maradék raklapokat. Itt egy videó, ami nagyon megtetszett erről:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése