2017. február 1., szerda

Konyhai rombolás

Ma a szabadnapomon a pihenés mellet csak egy kis rombolásra futotta az időmből.
Korábban már írtam, hogy a konyhában volt egy csőtörésünk, vagy nem is igazán az, hanem jól össze volt gányolva minden egy régi vízvezeték körül. Lényeg a lényeg, a burkoló, aki csinálta gipsszel javította ki a falat, ami meg jól felszívta az összes vizet. Emiatt gondoltunk csőtörésre. Jött a vízvezeték szerelő, ő nem talált a vezetékben hibát. Azóta vár a javításra ez a fal. Hát ma belekezdtem. Írtam már, hogy vettünk a falhoz szárító vakolatot, ezt majd jövőhéten fel is visszük rá, de addig is a javítandó felületről levertem a régi vakolatot. Imádtam! Jó kis feszültség levezető program volt :)
Elég rosszul néz így ki a fal... :)

De, hogy legyen egy kis haladás is, ennél a falfelületnél kijavítottam a fugát a járólapok között. A vízvezeték szerelő összetört két lapot, azt tavaly kicseréltük, de a fugázás elmaradt. Szerintem egész jó lett, ahhoz képest, hogy még sose csináltam ilyet. 


Ezeken kívül ma még tervezéssel is foglalkoztam, de azt majd egy következő posztban írom le. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése