2017. szeptember 4., hétfő

Alakul a ház, de sose lesz kész

Az elmúlt hetekben végre haladtunk kicsit bent a házban is.
Az ablakcsere már rég megvolt, viszont az ablakok körül még nem lett a fal kijavítva. Na, most végre körbe lett gipszkartonozva a hálóban és a folyosón is.
Ez azt jelenti, hogy jöhet a festőbácsi és kiglettelheti a falat, aztán mehet a festés.
Felkerültek a párkányok is, így már kezd azért pofásabb lenni a dolog. Vettem is pár virágot az ablakokba, hogy az is dobjon a hangulatán egy kicsit.



A házon belül még egy új dolog, pár hete a nagy szobában leraktuk az új parkettát. Nagyon jó lett a színválasztás, megy a kék falhoz is, meg úgy mindenhez. Ugye a munka miatt ki kellett pakolni a szobából mindent, így kapva kaptam az alkalmon, kiszelektáltam jó sok rég nem használt holmit, és tényleg csak azt raktam vissza a szobába, amire valóban szükségünk van.

A kertben szépen érik minden. Volt egy hatalmas cukkinim, be is faltuk, a paradicsom folyamatosan terem, és lassan a kaliforniai paprikák is leszedhetőek lesznek. A napokban a cukkinit kiszedtem, sajnos már túl nagy helyet foglalt és csak levelei jöttek, a termés mindig leszáradt.
De így most a nagy üresség megint eszembe juttatta velem, hogy le kéne csiszolni és festeni a raklapokat... Festék már van, idő és kedv kell csak hozzá.

A nagy titkos kinti projektemnek is neki álltam idő közben. Mert ugye miért is ne vágnék bele egy 128. dologba is :) Szóval erről annyit árulok el egyelőre, hogy a ház melletti melléképületünknek van köze hozzá. Nevezzük mostantól Kisháznak. Elkezdtem kipakolni belőle, főleg a szemetet. Az építkezésből/ablakcseréből sok törmelék maradt, azt elvittem a BIOKOM-hoz, valamint végre megszabadultam egy rakás fémhulladéktól is (mindig félreteszem az italos dobozokat és a konzerveket), kemény 470 Ft-ot kaptam érte a méhtelepen, már megérte :)
Van a Kisházban pár zsák műanyag kupakom is, ezeket is a napokban elszállítom egy beteg kisgyereknek, így talán már lesz hely bent arra, hogy nekivágjak a munkának.
Ezt a projektet szeretném majd szépen részletesen leírni lépésről lépésre, sőt talán a csatornára is kerül majd fel 1-2 videó.

Ja és a "legfantasztikusabb" részt majdnem kihagytam.
Korábban említettem, hogy drága Ödön kutyánk úgy jelzi, hogy be szeretne jönni a házba, hogy kaparja az ajtót. Na, mi úgy gondoltuk, azzal, hogy lecseréljük a régi, kopott, fa ajtót egy új műanyagra, minden szuper lesz. Az is volt, kb 1 hétig.
Egyik délután nagy vihar volt, későn értem haza, és ez a látvány fogadott:
Konkrétan elkezdte berágni magát az ajtón!!!
Nos, hogy kiküszöböljük, hogy az ajtó még ennél is jobban tönkremenjen, készítettünk egy rácsos, fém szúnyoghálós tolóajtót a bejárati ajtó elé. Egyenlőre tesztüzemmódban van. Látni rajta, hogy kapargatja Ödön, de egyenlőre állja a próbát a háló.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése