2017. július 16., vasárnap

Itt a nyár

Végre megjött a jó idő!
Talán épp emiatt hanyagoltam el a blogot mostanában. Vagy csak mert lusta disznó vagyok-
Elég sokat tettem-vettem májusban-júniusban a kertben. Voltunk a Vásárcsarnokban vettünk pár palántát, azok azóta már életre is keltek, főleg a paradicsomok.
Vettem cukkinit, paprikát és bazsalikomot is. Igaz, az egyik alma paprikát valaki megdézsmálta, remélem lesz belőle valami. Ma már láttam rajta 3 db kis paprikát.
A korábban írt Ribizli tetvekről egyelőre nem tudok "nyilatkozni", nem jutottam előrébb velük kapcsolatban.

Időközben a raklap bútornak is nekiálltam végre. 9 raklapból 1 és féllel megvagyok. A másodikat elkezdtem lefesteni, persze, pont elfogyott a festékem. Szóval, megint megrekedtem ezzel kapcsolatban.

A korábban írt lakásprojektek egyelőre a háttérbe szorultak, bár az ajtókat és az ablakokat kicseréltük. De magamat ismerve úgyis kitalálok helyettük valamit.
Nem rég pl. a gardróbunkba készítettem polcokat epres ládákból. Egyszerű és olcsó megoldás.
De most kitaláltam egy másik nagy kinti projektet, ami több kisebb későbbi projektben közrejátszhat, de erről most sejtelmesen csak ennyit ;)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése