2017. március 21., kedd

Hirtelen felindulásos vásárlás


Múlt héten Évi barátnőmmel hirtelen felindulásból kiugrottunk a Kikába. 
Magamat ismerve sejtettem, mi lesz a vége, de azt hiszem egy ideig hősiesen küzdöttem a vásárlás ellen. Persze, végül beadtam magamnak a derekam. 


Korábban már említettem, hogy az előszoba falat szeretném kitapétázni, vagy valamilyen burkoló elemmel bevonni. Na, hát most találtam egy nagyon szuper kis tapétát, igaz, kicsit drágábban, mint terveztem, de még így is bőven belefértem a költségvetésbe.
A hezitálást csak az okozta, hogy barátom rábólintása nélkül nem akartam megvenni semmit. Hiszen mi van akkor, ha nem tetszik majd neki? Mégis csak ketten lakunk a házban. De végül úgy döntöttem, hogy annyira szép az a tapéta, hogy tuti, tetszeni fog neki is.


Potom pénzért találtunk egy színben a tapétához illő fa polcot is a falhoz, így már nem hiába gyalogoltunk annyit a busztól a Kikáig (na, meg persze utána még a Praktikerbe tapétaragasztóért...)

Másnap neki is álltam a munkálatoknak. Munkából hazaérve egyből a fal glettelésével kezdtem. Annak úgyis száradnia kellett bőven.
Kikevertem a tapétaragasztót, hagytam állni kb 20 percig. ez idő alatt méretre vágtam a tapétát. Szerencsére egy tekercsből bőven kijöttem, még maradt is belőle.
Telefonos segítséget kértem apukámtól, azt mondta először a tapétát kenjem be, hajtogassam össze, hogy megpuhuljon. Utána a falat kellett beragasztóznom, és fentről lefele haladva szépen a falra simítottam a tapétát.
Nem lett tökéletes, a kapcsolók körüli résszel meggyűlt a bajom. De azt leszámítva én elégedett vagyok a munkámmal. (nem mertem leszedni a kapcsoló és a konnektor burkolatát. Hiába nyomtam le a biztosítékot, félek az áramtól)
Talán a héten sikerül a polcot is feltenni. Sajnos a csavarozó gépünk nem elég erős ahhoz, hogy falat fúrjak vele, így segítségre lesz majd szükségem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése