2016. szeptember 20., kedd

Helyzetjelentés - tervezgetés

Egyelőre ott tartok, hogy sehol...
A fejemben egyre több ötlet, de se időm, se segítségem nincs egyelőre ahhoz, hogy neki álljak bárminek is. Vagy ha mégis van egy kis időm, akkor általában szakad az eső, mintha muszáj volna...
Szerencsére, ahogy már az előző bejegyzésben is írtam, lassan beérik az utolsó adag paradicsom és paprika is a kertben, így ha másra nem is lesz időm, legalább a területet felásózhatom a napokban.

Egyik nap sétáltunk barátommal a városban, és láttam az egyik áruháznál kipakolva nagy kaspókban leandereket. Máris láttam a szemeim előtt, ahogy a kis pagodámban a raklap bútor mellett ott áll és illatozik egy ilyen szép növény.

Ma elkészítettem a "tervrajzot". Nézelődtem az interneten, hogy milyen faanyagot tudnék venni, és szerencsémre találtam egy fakereskedést, ahol 500 Ft-ért árulnak raklapot. Ha mázlim van, nem tűzifának való raklapokról van szó. Megpróbálom elintézni, hogy a héten egyik nap kimehessek ehhez a kereskedéshez, aztán majd meglátjuk.
Közben minden kapcsolatomat bevetve más fakereskedésekből is próbálok árajánlatot kérni a fa oszlopokra és gerendákra. Számításaim szerin 10-15000 Ft-ból bőven ki kell jönnie a faanyagnak. Legyen így.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése